1. Hva skjer med mine forsikringer i Eika Forsikring fra 3. mai?

    Svar: Du kan ta det helt med ro, dine forsikringer fortsetter som før uten av du trenger å gjøre noe. Våre spesialister på forsikring i Sunndal Sparebank følger deg opp om du er privatkunde, bedrift- eller landbrukskunde.

  2. Hvor ringer jeg om jeg trenger å kjøpe eller endre forsikringen, eller har andre spørsmål?

    Du ringer bare vårt sentralbordnr: 71 68 91 00.  Så får du kontakt med en av våre spesialister på forsikring.

  3. Jeg bor i Surnadal, er det en lokal kontaktperson eller et kontor her?

    Svar: Steinar Aasbø som har jobbet med Eika Forsikring både på privat og bedrift i mange år kan hjelpe deg ved kontoret i Vindørvegen 2 i Surnadal (vis a vis brannstasjon) torsdag og fredag kl 09 -15, Steinar kan treffes på tlf: 482 89 502 eller vårt sentralbord 71 68 91 00.

  4. Jeg bor i Kristiansund, er det en lokal kontaktperson eller et kontor jeg kan kontakte der angående mine forsikringer?

    Svar: Marit Bergan-Skar kan nås på tlf: 991 65 488 og teamet i Sunndal Sparebank sin avdeling i Nedre Enggate 5-7 kan hjelpe deg.

     

  5. Hvor kan jeg se mine forsikringer?

    Svar: Du kan enkelt fylle ut Bli kunde på vår hjemmeside. Du vil da få full tilgang til dine forsikringer, samt kjøpe nye forsikringer og endre eksisterende. I tillegg har du også full oversikt inne på login Eika Er du bedriftskunde kan du logge inn på «min side».

  6. Jeg har avtalegiro på mine forsikringer, vil det bli som før?

    Svar: Ja, avtalegiroen går som før.

  7. Jeg ønsker også å samle mine banktjenester, hvordan gjør jeg det? 

Svar: Da kontakter du bare oss på tlf:71 68 91 00 eller epost: post@sunndal-sparebank.no.