- Hva skjer med mine forsikringer i Eika Forsikring fra 3. mai?
Svar: Du kan ta det helt med ro, dine forsikringer fortsetter som før uten av du trenger å gjøre noe. Våre spesialister på forsikring i Sunndal Sparebank følger deg opp om du er privatkunde, bedrift- eller landbrukskunde.
- Hvor ringer jeg om jeg trenger å kjøpe eller endre forsikringen, eller har andre spørsmål?
Du ringer bare vårt sentralbordnr: 71 68 91 00. Så får du kontakt med en av våre spesialister på forsikring.
- Jeg bor i Surnadal, er det en lokal kontaktperson eller et kontor her?
Svar: Steinar Aasbø som har jobbet med Eika Forsikring både på privat og bedrift i mange år kan hjelpe deg ved kontoret i Vindørvegen 2 i Surnadal (vis a vis brannstasjon) torsdag og fredag kl 09 -15, Steinar kan treffes på tlf: 482 89 502 eller vårt sentralbord 71 68 91 00.
- Jeg bor i Kristiansund, er det en lokal kontaktperson eller et kontor jeg kan kontakte der angående mine forsikringer?
Svar: Marit Bergan-Skar kan nås på tlf: 991 65 488 og teamet i Sunndal Sparebank sin avdeling i Nedre Enggate 5-7 kan hjelpe deg.
- Hvor kan jeg se mine forsikringer?
Svar: Du kan enkelt fylle ut Bli kunde på vår hjemmeside. Du vil da få full tilgang til dine forsikringer, samt kjøpe nye forsikringer og endre eksisterende. I tillegg har du også full oversikt inne på login Eika Er du bedriftskunde kan du logge inn på «min side».
- Jeg har avtalegiro på mine forsikringer, vil det bli som før?
Svar: Ja, avtalegiroen går som før.
- Jeg ønsker også å samle mine banktjenester, hvordan gjør jeg det?
Svar: Da kontakter du bare oss på tlf:71 68 91 00 eller epost: post@sunndal-sparebank.no.