Så enkelt kan du gjøre det

Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Det betyr at du kjapt og greit skal kunne gjøre oppgaver du tidligere måtte ringe oss om. Derfor utvikler vi stadig mobilbanken og putter ny funksjonalitet inn. Du kan blant annet selv administrere mye rundt kortene dine, så slipper du å bruke tid på å ringe oss og be om hjelp

Sperr kort

Mistet kortet?

Ikke noe problem! Nå kan du selv stenge kortet ditt midlertidig mens du leter - det dukker jo som regel opp. Finner du det ikke kan du bestille et nytt kort og stenge det gamle for godt. Gjør det i mobilbanken.

Bestem hvor kortet kan brukes

Redd for å bli svindlet?

Gjør det enda vanskeligere for svindlerne med nye sperremuligheter på kortet ditt. I mobilbanken kan du velge å sperre kortet for bruk i ulike regioner, og du kan sperre det for netthandel om du ønsker det. Blir kortet forsøkt brukt vil du umiddelbart få melding om det.

Se PIN-koden

Glemt PIN-koden?

Det kan skje den beste. Du kan enkelt hente PIN koden din både i mobilbanken og i nettbanken.